Brands
EventBuizz
I en branche hvor langt de fleste, der tilbyder digital event management kommunikerer generisk og kun taler om features har Klausenberg hjulpet Eventbuizz med at ændre strategi. Se case her
Team Børn, Unge & Sorg
Børn, Unge & Sorg, sikrer at sygdom og sorg ikke ødelægger livet for børn og unge i Danmark
Isofirms
IsoFirms ønsker at gøre en forskel i en verden, hvor der bliver flere og flere ældre, der behøver styrke og energi til at fortsætte et liv med højt aktivitetsniveau og livskvalitet. Se case her
Mark&Hemp
Du bruger mere tid på at arbejde. Alligevel har du brugt mere tid derhjemme. Mere tid med dine venner. Mere tid til at gøre det, du kan lide. Mere tid til at sove. Det ser ud til, at du har brug for mere tid. Se case her
Fitness United
Når træningstøjet kommer på, ligner vi hinanden – og vi vil det samme. Vi kommer alle med ønsket om, at blive sundere, komme i bedre form og at blive bedre versioner af os selv. Se case her
Wetality
Wetality producerer naturprodukter og CBD olier. Wetality er en MLM-forretning (netværksforretning) hvor team spirit, omtanke for miljøet og omsorg for mennesket betyder alt. Se case her
Wetality Dashboard
Wetality Dashboardet er et arbejdsredskab for de mange der repræsenterer og sælger Wetalitys produkter. Dashboardet er et komplet redesign, hvor ny UX og UI er lavet fra bunden. Se case her
Westwind Challenge
Klausenberg har været en del en del af et projekt, der rækker ind i fremtiden – og forhåbentlig vil være med til at ændre verden inden for fossil-fri transport. Se case her
Northside
Klausenberg har været med Northside fra sin spæde start i 2010 til og med 2014 og lavet alt til festivalen lige fra plakater og website til prisskiltene på festivalpladsen. Se case her
Munkholm Zoo
Munkholm Zoo's Brand Promise; "Oplevelser i øjenhøjde", afspejles også i designet. Det har været vigtigt at skabe en retning, der afspejler at Zoo'en har hjertet er på rette sted. Se case her
Bureau
SCO
Efter en årrække med svingende kvalitet på cyklerne, er SCO igen det, det var engang. Og samtidig er cyklerne både i design og funktion i top.
CarPeople
Fyld hullet i markedet før nogle andre gør det. Resultatet af en 24-timers brainstorm blev CarPeople, som nu er Danmarks nye kæde af bilværksteder.
Tulip
Aftensmaden, har trange kår. Familiens aktiviteter trækker medlemmerne væk hjemmefra. Vi skal tilbage til det, det hele handler om. Mad skal spise sammen. Se case her
MENY · Grønt Først
Vi skal sætte grønt først. Kunderne er allerede godt på vej – af et hav af forskellige grunde. Grønt er kilde til vitaminer, mineraler og proteiner – det er sundt for os at spise grønt – og klimavenligt. Se case her
MENY · Grøn Rabat
Flere grønsager – mere frugt. Ønsket afspejler sig i den trend, som ses rundt omkring i landet, hvor interessen for grøn mad blomstrer. Især hos de unge. Derfor skal de ha' rabat. Se case her
MENY · Discount Garanti
MENY holder af mad. Det gør vi så meget, at vi ikke ønsker at virke ”billige” med skriggule pris-splasher, paller og papkasser. I MENY får du kvalitetsvarer til faste lave priser – hver dag. Se case her
Steff Houlberg · MAXI Portion
Mere tid til det du er god til – eller det du render rundt og roder med. Det indeholder masser af sandhed – skip de huslige sysler og få tid til noget andet. Det er Det er humor til målgruppen. Se case her
Inhouse
Hummel · Spread the 5683
5683-kollektionen er hummel® dedikeret til at fremme vigtigheden af autentiske, analoge og virkelige forbindelser mellem mennesker.
Hummel · Love Athletes
Ingen sportsklub kan fungere uden de virkelig passionerede, entusiastiske sjæle, der bruger deres evner og fritid til at gøre en kæmpe forskel i og for klubben. Se case her

Hurlumhej Øen
På Hurlumhej Øen kan alt ske og Øen gæstes af Danmarks absolutte elite indenfor børne-underholdning. Hurlumhej Øen er samtidigt et velgørenhedsprojekt. Se case her
Rejected
Ind imellem laver med kampagneoplæg, som af forskellige årsager ikke bliver godkendt eller købt.
Nogle af dem fortjener dagens lys, fordi de har kant, er nytænkende eller lidt "farlige".
Her er et par stykker.

"Creating a visual identity for a project that must speak to and appeal to such a wide audience — including industry professionals, consumers, researchers, entrepreneurs, and both political and administrative decision-makers — is no small task".
Chris Kroer Jensen, CEO for Aalborg Karneval / Westwind Challenge


























